NYÅR..

.. spenderades hos Jessica..
Vi hade det rikigt trevligt med mat, film, skratt, dans mm :)
 Vid 2-3 så gick vi in på hennes rum och jag läste en gammal berättelse Jessica skrivit, jag läste och Jessica sov. Haha.
Typ halv 4 sov jag oxå, och vaknade typ kl 5 av att det vibrerade brevid mig, det var pappa som ringde och sa att han står utanför och väntar på att jag ska komma ut. Så jag sa hejdå till J och åkte hem. Klockan hann bli typ 6 innan jag gick och la mig. Hmm. Vaknade vid typ 1 idag så nu är jag ganska pigg, men ändå trött. huh.
Aja, jag hade det mkkkkt roligt iaf :) tack jessica! <3

Bästa vän! <3

Lägg märke till det vackra förklädet jag hade på mig bara för att jag skulle steka? kött. haha.


                                                      Sitter och väntar på maten som håller på att bli klar =)


Vi satt oss och åt. Det blev gott, men blev mätt rätt snabbt
;)
Sen var det såklart dags för Grevinnan och Betjänten (staving?) :P Tjatigt, men ändå kuul. Huh.


Sen spelade vi lite Guitar Hero: WT :) Men vi tröttnade rätt snabbt, så vi kollade på tv, sen bestämde vi oss för att titta på Mamma Mia :))


Efter vi hade firat in det nya året, så blev de dans. Haha ;P


Vi blev trötta och satte oss i soffan, pratade om allt och inget, om hur vi ska göra 2009 det ett bättre år än 2008. Mysssss.

Sen som sagt sov vi ett tag, sen åkte jag hem :))

pusss

Kommentarer
Postat av: jessica

du är den bästa tack själv underbaring<3<3

2009-01-03 @ 14:28:50
URL: http://purplepiink.blogg.se/
Postat av: jessica

du är den bästa tack själv underbaring<3<3

2009-01-03 @ 14:29:04
URL: http://purplepiink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0