Let The Drummer Kick

Har nyss förflyttat mig från vardagsrummet in hit till mitt rum, har nyss läst en bok utav Katarina Von Bredow. Tycker hon är grymt bra på att skriva böcker, ungdomsböcker, som passar precis inpå mig, vissa tecken och händelser i böckerna, som jag vart med om eller vill vara med om.
Medans jag läste tog jag på en gammal skiva jag brännt själv, och hittade den här låten;
Citizen Cope - Let The Drummer Kick. Jag var verkligen besatt av den förut. Grymt bra :)

Nu ska jag göra mig iordning, mamma och pappa är i borlänge nu, sen kommer dom hit och vi ska åka till Linda, hennes dotter Josefine fyller 4 år idag :) Grattis till henne. ^^

51 dagar kvar till Metallica (v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0