jag ramlar av sängen och druknar i tankar om honom.

Fail rubrik.

Inatt kunde jag typ inte sova alls, jag kollade på vänner till klockan halv 2 typ, sen så tog jag fram en värmedyna och la mig, men jag vaknade Hela tiden under natten, så tillsammans har jag kanske sovit 2 timmar.
Iallafall så blev jag hemma från skolan idag, men jag gick upp samma tid jag brukar för att göra mig iordning, men när jag hade fixat mig i kanske en kvart började magen vända sig igen, och jag fick så ont. Jag hade bara lust att skrika. Så jag satte klockan på 08.00, gick och la mig igen och sen så ringde klockan igen, då gick jag upp och ringde Lena och sjukanmälde mig. Sen la jag mig igen och vaknade kanske vid 11.00. Sedandess har jag kollat på Vänner, typiskt mig.
Har ätit 2 mackor oxå, men det gjorde magen bara värre. Vafan kan det vara egentligen?
Aja, nu ska jag stänga av den här dumburken, lägga mig i sängen och kolla på tv, och kanske sova lite.
Får se om jag skriver mer idag.



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0