illamående suger! ><

Asså jag mår hur illa som helst, det känns som att magen har knutit sig! Har liksom gjort "ni-vet-vad"  ( det som kommer ut ur munnen för att få det förklarat ) flera gånger, men jag mår inte bättre än. Så jag kan inte sova heller. Men jag ska lägga mig snart, och kolla på vänner.
Sen hade jag tänkt att jag skulle träffa Jessica någongång så hon kan hjälpa mig med min header >< Tröttnar på att ha dom gamla som finns. Känns liksom mer personligt att ha en som man gjort själv, konstigt ;) haha.

aja, sängen och vänner nästa då.

puss


Kommentarer
Postat av: Bea

Hmmm, vad kan det bero på? Det är inte så att du är med barn? =) Kram

2009-01-12 @ 08:09:25
URL: http://beabofink.blogg.se/
Postat av: jessica

ring så kommer jag och hjälper dig sweetie =D

2009-01-12 @ 16:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0