Fade To Black!


Gammal bild.!


Mina brudar asså! Johanna, Jessica, Jasmine & Julia (: ( över 2 år sen ;o )



Alla bilder är tagna utav mig, inte för att det är något att skryta om med ändå (= haha. Alla är typ 2 år gamla.


Åkte till skolan idag, hade engelska där vi koladep å Troya(eller?). Sen matte, ekvationer, JAG HATAR EKVATIONER! >< HAHA. Jag ska spy på de. Sen satte jag och Lina oss i biblioteket och skrev lite på våra tidningsanalyser. Sen stack vi ner till stan, kollade Lite. Satte oss i en soffa, sen kom Jasmine och Simon och joinade oss. Sen stack vi till våra bussar, jag och Simon till våran, Lina & Jasmine till sin. Jag åkte hem, gick den långa biten hem från bussen, så jävla kallt ^^ ><
Sen somnade jag som vanligt när jag kom hem >< haha. Nu sitter jag här med blött hår, har nyss duschat och lyssnar på Metallica, welike. Ska snart blåsa håret, sen ett avsnitt av Vänner tror jag det blir oxå ;) I need help!

Bjuder på den bästa låten med metallica, enligt mig! ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

men nej, duuuu ärrrr! ju<3

2009-01-16 @ 18:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0