deprimerad, lite.

Sen vi började gymnasiet har folk förändrats helt. Man ser nya "mönster"  i folk man aldrig sett innan.
Känns ganska jobbigt att 1 person kan göra en sån stor skillnad i 3 personers liv ändå, båda bra och dåligt.
Jag är glad för Henne, det är jag, verkligen. Är hon glad är jag. Men ändå, det har förändrats helt, vi va dom 3 musketörerna, eller vad heter dom!? Aja, whatever, ni fattar poängen.
Att en vänskap som var faktiskt ganska så bra, kommer till att typ inte ens prata med varandra?! Det är förjävligt.
Jag förstår ju henne egentligen oxå, hon vill finnas till lags för alla, men sen blir det fel, etc etc. Jag har ju fan varit med det själv. Men ändå, att hon inte inser hur dom var mot mig, att förjävligt de egentligen är, det är det som stör mig. Annars bryr jag mig inte.

nu ska jag sova. duschar imorgon bitti, orkar nt ikväll ><

gooonattttttt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0