Dålig bloggdag

Idag har jag varut helt "borta", haft ont i magen hela dagen typ. Jag tror faktiskt att det är som Bea säger, jag är gravid >< hah.

Iallafall så började vi dagen med Mediakunskap, där vi kollade på film - Lina grät ^^
Sen idrott där vi spelade basket, sen såg vi snyggingar gå in och ut genom lugnetdörrarna medans vi väntade på Jasmine^^
Sen lunch och svenska, hade grammatik, bla bla bla.
Sen så hade vi mediakommunikation, fortsatte med våra Tidningsanalyser :)

Imorgon så är det bara engelska och matte, så vi slutar 11.10, så jag och Lina ska sätta oss i bibblan och försöka koma någon vart med våra tidningsanalyser, ska redovisa typ nästa vecka så =)
Annars vet jag inte alls vad som händer, jag vet inte vad som hände här i skogen, inte vad som händer i stan eller i någon annan del av sverige. Känner mig borta. hmm. aja. Det vill fixa sig ;)


Bjuder på den här underbaringen, Phoebe's alla *bra* låtar! ;) Hon är söt! ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0