Dagens

Hellu ^^

Först matte idag, fick inte ETT tal gjort, för jag fick aldrig hjälp >< så, jobbigt.
Sen Mediekunskap, vi skulle diskutera en film, dvs Flyga Drake :) jag och Paula gjorde bra ifrån oss
:*
Och innan vi skulle börja så pratade Lena, våran lärare om att vi ska Tänka lite djupare i filmen, att liksom tänka ett steg längre.
Då vände jag mig om till Lina och sa; Lycka till, Lina!
Och fyfan vilket skratt det blev ifrån P, L och mig >< haha.
det låter kanske nt kul, men det vare ;p haha.

Sen lunch, sen musik och sen engelska. Jag och våran engelska grupp har massa ideér om hur vi vill lägga våra lektioner, skriva en bok, göra en film och ett spel. Det sistnämnda hoppas jag att Lina skämtade om ><

Åkte sen ner på stan med Lina, Matilda och Emil, vi gick in på ICA och jag och Lina köpte choklad (a) Sen väntade vi på bussen, och den Matilda egentligen skulle med stod precis brevid oss, och Lina ba; Jag tror du har missat din buss, Matilda. Och sen när bussen åkte såg vi att det stod 708 på den, och sen blev det massa skratt >< haha.
En ovanligt rolig dag! ;) <3

 En allmän bild bara, lite mpbbad men ändå rätt bra >< HAHA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0