Broooder Peter 25 år!

Åkte och firade min bror Peter idag ju :) 25 år blir han imorgon. Big Boy ><
Det var massa folk där som firade honom.

Det var Linda min syster, det var var Peters mamma (pappas ex), hennes man Dennis, Peters kompisar, Micke, Mathias (min brors bror, och nej, inte min bror), Mathias tjej Linn, Peters tjej Tina, Peters tjejs föräldrar, Lindas kompis Jossan & Daniel :)


Peter och hans kompis som hette något ><



Vi förflyttade oss från köket till vardagsrummet och sjöng singstar :)


Tina, Linn, Micke, Peters kompisar vars namn jag inte minns och Tinas mamma.


Min bror
Peteri ett nötskal, sjöng Singstar och flirtade med Tina, hans tjej ;)


Mathias ( min brors och systers bror ) och Linn hans tjej :)

mkt trevligt var det =) sommaren 09 med hela släkten kmr bli rätt nice ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0