Bracy.se

Åkte till skolan som vanligt idag. Började med matte, ekvationer -.- suck.
Sen mediekunskap, fast det var ngn som pratade om individuella val och inriktning till 2an där istället ;)
Lunch, sen musik och sen engelska. Kollade klart på " Troya ", sen skulle vi skriva som en "uppsats" om den, men man fick välja en annan film oxå, så jag skrev om A Walk To Remember ;D så bra!
Åkte sen ner på stan, och så kunde jag nt träffa Melinda heller, hon vart upptagen : / så jag gick först med Jessica, Jasmine & Simon, sen stack Jessica, och sen jag gick runt själv. Sen hittade jag Lina, så jag gick runt med henne :)
Sen så var vi på H&M,
hon ba; " Gick inte din buss 16.07? "  Jag ba; " Jo, vadårå? " Lina; " Nathalie, den är 16.05 nu "
Så det blev lite springande för oss till bussen, men jag missade den iaf nt, tackolov ;) haha.
Åt när jag kom hem, tog på lite Vänner, som fortfarande är på i bakgrunden
;P
Imorgon ska jag träffa Emma oxå :) Får se hur det går, har nt hennes nr, men jag får smsa ngn som har det >< haha. Men kul blire iaf :) :*

Gick nyss in på www.bracy.se och hittade massa fint som jag skulle vilja ha :)

~Klickbara bilder~

                             
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0