Oreos & Girlproblem

Hej, sitter här, med världens mensvärk, jag tror jag dör av pain asså>< Gick hem efter mediekunskapen, mamma och pappa stannade och handlade med farmor och farfar, och så åkte vi till borlänge för farfar har ngn slags skoter han åker på som vart på lagning, så jag fick vänta typ flera timmar innan jag fick komma hem och lägga mig i min underbara sköna säng med några vänner avsnitt och en värmedyna, det var SÅ jag ville ha det, men när jag kom hem, luktade det kattpiss i Hela mitt rum, och gissa vad?! Någon av kattjävlarna har pissat på mitt täcke, MITT TÄCKE! Jävla fanskap, gå och pissa i lådan, dumhuven, jag ska slå ihjäl dom >< nej, men ändå.
Iallafall så köpte jag hem en låda med Oreos, åt en av dom och mådde illa >< haha. Världen har nog ngt mot mig idag. 2 Februari - min nya otursdag =) ;) hela februari suger. Alla hjärtans dag, blablabla. Den som har ngn gillar väl den dan jag menar >< okej, jag tror att jag börjar få mina mens"infall" nu, blir helt hyper och slår sönder mitt tangentbord. >< BYE! <3



Kommentarer
Postat av: jessica

jag ska komma hem till dig och ge dig en kram gumman =D

2009-02-03 @ 08:57:43
URL: http://jessicabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0