No Matter What Happens, I Can't Let You Go.

Lil Rain - Adore U (drunken remix)


Lil Rain - Adore U (orginal)  ;)


älskar låten ;) varit besatt typ... länge..

Iaf så idag har det inte hänt mycket, på Mediekunskapen så lekte vi någon lek, eftersom Lena våran lärare är borta så är det någon assistent(?!) som har oss istället, och hon ville väl lära sig våra namn etc ;)
Sen simning på idrotten, 40 längder, bra jobbat ;) Tummen upp till mig och Lina!! ^^
Sen lunch, sen svenska, vi pratasde om antiken typ! >< Tråk, sen så hade vi Mediekommunikation, Intern Information och Extern Information ;) Huh. Jag och Jasmine letade ett företag att intervjua, de gick fint;) ahah. Sen sluta, sen åka ner på stan, hoppa på bussen hem och annars har jag typ inte gjort ngt >< haha!
Och imorn följer lina med hem hit ;D mye trevligt! (:
Nu ska jag ta bort mitt smink, borsta tänderna och sen kanske läsa lite av pappret vi fick av Ernesto(haha, jag vet nt hur hans namn stavas><) som är till provet ;) kul, not.


(publ. nu, eftersom blogg.se vart helt sjukt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0