Nikon D70s = kärlek! ;)

Har varit hemma ett tag nu, gick hem i snöovädret, blä >< haha.
Stannade kvar på stan, fikade med Jessica och Lina joinade oss :)
Treevligt :))

Har börjat med FOTO på Mediaproduktionen idag, så jäkla kul, eller vi satt bara och analyserade bilder, och vi fick hem dom som vi tog på första fotosaken förra terminen, fula mina bilder va >< haha. Då arbetade vi analogt, men nu ska vi köra med digitala systemkameror, åååh, det är så kul :D haha. Har typ redan tatt 7 st bilder ><
Vi fick med en USB sladd så jag kan lägga in bilderna jag tatt på datorn, kanske lägger in ngn här :)
jag vill ha en egen systemis :/
 
Aja, vet inte riktigt vad jag ska skriva >< kanske skriveeer sen! ;) huhu!


(bild från Google)

Kommentarer
Postat av: jessica

LÄGG IN BILDEN PÅ MIG OCH LINA??=D haha

2009-02-06 @ 17:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0