Hide & Seek eller Sova?! Hmmm.

(Klickbar bild)

är det tillåtet att sakna någon så jävla mycket eller?!
move on, nathalie! ><

Idag stannade jag hemma, skönt men sååå tråkigt. Har inte gjort någonting typ, har haft skitont i ryggen, det hjälper inte med några tabletter alls, har testat med Panodil och Pronaxen, men intefan hjälper det riktigt. Har haft en värmedyna som gör att det känns lite bättre iallafall, och en skön dusch gjorde oxå susen ;) Har oxå kollat på Step Up 2 the streets som jag lånat av Jessica också, kanske dags att hon vill ha den tillbaka >< ?!?!?
Nu är Hide and Seek på 3an, men jag känner inte att jag behöver kolla, den är vidrig, jag har sett den förut + att jag redan har den >< haha. Så jag ska nog ta mobilen och lägga mig och lyssna på musik istället:) Har lagt in måånga RMX låtar av massa olika sorter och lite annat :) Skola imorgon och jag är trött, eftersom jag inte fått så mycket sömn pga min dumma rygg :P
 
DJ RAINMAN REMIXES ;)  sjukt bra!

Kommentarer
Postat av: din JJJJJJJJJJJ

haha ta med den på fredag då vi ses i skolan så tar jag med mig friends ;)

2009-02-04 @ 09:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0