19 februari, Lager 157 med mina <3

helluj.

iaf, så hade vi först engelska idag, vi skrev klart våran novell, och kollade Lite på ngn film ><
Sen matteprov, gick ok, kmr få G iaf >< huh.

Sen så lunch, sen satte vi oss vid caféterian typ med några tjejer i A, låt oss säga att jag var ganska hyper. Undrar va det var i den där hamburgaren egentligen.(?!) (eller det var nog nt hamburgarens fel iaf men ändå ;) )
Sen gick vi till mediahuset, väntade på Paula som skulle ha spanska, sen så åkte jag, Lina, Paula, Jasmine och Simon till stan, tog ut pengar, köpte glass, hallonsorbe ;) mmm, mums ><
Sen tog vi tjejer bussen till Sågmyra till Lager 157, blev en ganska snabb visit men trevlig ;) Det blev ett vitt linne och ett par strumpor ;o haha.
Sen bussen tillbaka till Falun, sen kom mamma och pappa och hämtade mig, sen stack vi till Hosjö, där vi skulle bli bjudna på mat hos Bea och Peter, mkt gott! (:
Och nu är jag hemma, ska duscha snart, sen plugga svenska medans mitt hår torkar, sen platta och sen vet jag nt ><
SOVMORGON IMORGON, BÖRJAR 11.25 ;) fettniiiice! Härlig vecka det har vart, 3 sovmornar ;D haha.


(bild från google)


Kommentarer
Postat av: jessica

glöm för guds skull inte fikat imorgon :D

2009-02-19 @ 20:56:40
Postat av: Anonym

du och jag åka på sportlovet?

2009-02-20 @ 11:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0