17 februari


seriöst, stor bild! :*

haha, iallafall så hade vi datakunskap först idag, sen mediekommunikation, jag, Lina och Barro gick hem till Paula som var sjuker :) Sen lunch, sen så snabbt prov på Foto, sen till aulan och lyssna på ngt, sen städa snabbt, sen så visade Ernesto upp våra bilder som vi tatt. Sen så slutade vi, så jag åkte ner på stan med Lina och Jessica. Lina stack hem, och Jessica stod och väntade på bussen med mig ;) Sen gick jag hem, och inte gjort något, som vanligt ;)
Imorgon börjar vi 10.45 och då har vi idrott, vi ska åka PULKA! :D hah. "Kommer bryta ansiktet" >< (som btw varit det enda jag sagt idag typ) ><

En sån här ROSA ska jag ha när jag skaffar bil ;D ahah. Ingen "fancy" bil här inte ;) fatta va cool jag kmr vara. *drömmer*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0