The Fray - Never Say Never


Världens finaste låt.
En lite snygg kille sjöng och spelade den på gitarr på julavslutningen.
Efter det var han ännu snyggare. Men det behöver ingen säga till honom though.



Anyway, jag satte mig aldrig och läste någon tråkig engelskabok.
Istället satt jag mig framför tvn och kollade på Victoria Secret Fashion Show.
Men tänkte jag, efter det kan jag läsa lite i boken. Men då började A cinderella story, och den måste man se, mest för Chad Michael Murray. Mhhhmhmhhmhhhm. Wellwell.

Men jag har läst ganska mycket i boken iallafall så, asmycket ångest behöver jag inte ha. Höh.

Funderar på att ta en tripp nånstans imorgon och köpa ett stativ. Men only maybe.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

hahaha jag fastnade också framför båda! :D

2009-12-31 @ 00:43:11
URL: http://jiaess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0