perfa, eller nåt liknande.

Vet ni vad jag hittade alldeles nyss?
Den perfekt'aste' datorn till moi.
Och inte bara snygg, haha. Kollade bara in utseendet på datorer förut.
Utan den här gången har jag hittat en snygg dator som har allt jag vill ha/behöver.
Jag svär, hade jag haft pengarna hade köpt den. Daaamnit.

Varför kan jag inte vinna på lotto eller liknande. Eller varför har jag inte rika föräldrar?
Jag borde råna en bank. (jag ska inte, men jag borde)


Idag vaknade jag med ryggont like som vanligt, har haft det varje dag sen jag var sjuk.
Borde nog dra till VC och kolla om dom vet va de kan vara.
Men inte nog med det, tjejproblemet kom idag som inte alls hjälpte då jag ALLTID har så ont i ryggen så jag bara vill ligga kvar i sängen och feta mig.

Men idag så var jag tvungen att hoppa upp ur sängen en bra tid då vi skulle till farmor och farfar som firar 62 år tillsammans, ganska bra gjort om jag får säga de själv.

Och imorgon ska jag träffa tha görls. Kommer bli muchos mysigt. Om jag inte kommer pms'a sönder så pappa totalvägrar skjutsa ner mig till stan.


Mycket text och lite roligt. Så går det mina vänner... så går det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0