no security(8)

Imorse vaknade jag och mådde lite lite lite bättre än de andra dagarna faktiskt.
Men är fortfarande jättehostig och snuvig. Men min feber har gått ner iallafall.
Ringde till vårdcentralen igår och hon sa bara att det är ett virus som är på väg att gå ur,
så jag behövde inte åka ner dit men om det inte blir bättre så får jag åka ner men aja.

Och idag när mamma och pappa hade stuckit iväg för att åka till borlänge så tittade jag ut och faan va fåglar de va i fågelholken. Haha. Så jag tog mitt telezoom och gick ut och tog lite kort. Men eftersom jag inte hade blixt så blev de inte vääärldens bästa kvalite, så när jag hade lagt in dom så gick jag ut igen men tog med blixt, och ska lägga in dom alldeles strax. Va längesen jag använde de nya objektivet nu så.  


Utan blixt though.
De med blixt sög lika hårt! >< haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0