något man kan göra i sin ensamhet......

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Yepp.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Har aldrig några. håller dom aldrig iallafall. haha.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
eh, en jag vet vem det är blev, och 2 av mina syskon och förhoppningsvis hinner 1 till av min syskon få sitt andra barn innan 2009's slut.  
4. Dog någon som stod dig nära?
nej inte vad jag vet.

5. Vilka länder besökte du?


förutom sverige, Lettland..
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
mucho's (?) resa tex. in my dreeeeeams.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?

7/3 <3

8. Vad var din största framgång 2009?


inte mycket alls kan jag påstå.
9. Största misstaget?
säkert mkt.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
inte skadat mig men vart överdrivet mkt sjuk i höst.
11. Bästa köpet?
ehm, systemkameran, men den köpte inte jag >< men ändå det bästa.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
antingen kläder eller elektronik skit >< haha
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja, rätt mkt. mest metallicakonserten tror jag.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
oj, många. men typ, david guetta - memories, ke$ha - tik tok, the all american rejects - real world, rise against - hero of war, fountains of wayne - stacy's mom. m,fl.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
i dont know.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
oj, mkt .
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
latat mig ><
18. Hur tillbringar du julen?
med familjen
19. Blev du kär i år?
yupp
20. Favoritprogram på TV?
ahah, livräddarna på bondi beach. skitgrymt ju. och vänner ofc.
21. Bästa boken du läste i år?
hahahahah...... illa, mycket illa nathalie.
22. Största musikaliska upptäckten?
fountains of wayne .
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
inte när jag fyllde år. men som i förskott så ja.
25. Något du önskade dig men inte fick?
haha, en resa och en dator. (ja, jag är dyr i drift.. redan..)
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
gick i skolan........ fyllde år dagen efter skolan startade. annars med familjen.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
en resa. bättre rutiner typ .
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
lite småtråkig.
29. Vad fick dig att må bra?
metallicakonserten. ja, det. och vännerna&familen ofc.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
kan tyvärr inte nämna bara en så nämner ingen alls. förutom whippet!! mhmhmmhmhmhmh
31.Vem saknade du?
kim, jessica, jesper&annalinnea.
32. De bästa nya människorna du träffade?
robin och elliot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0