jag ser det snöar

Snön flyger fint utanför mitt fönster, eller jag ser det vid gatulampan.


Iallafall.
Igårkväll, jag var påväg in i duschen, men fastnade framför tvn när mamma och pappa kollade på någon grejjs från WTC, 11 september 2001. Kände att det var min plikt att titta på dedär då jag var där då. Eller en bra bit ifrån men ändå.
Så när det slutade så hoppade jag in i duschen, hade grymt ont i magen som jag hade haft hela dagen igår.
Gick och la mig, men kunde inte sova. Så jag kollade lite på tv istället.

Sen försökte jag sova igen, men hade så jävla ont så jag började gråta, fick lov att gå å, ja, s.p.y ett antal gånger, men mådde fortfarande piss. Så vid 02.00 åkte jag, mamma och pappa in till akuten och jag fick svara på några frågor, de jag kunde, hade jättesvårt att prata. Sen kom dom in med något skit som bedövade i halsen och sen i magen så jag inte skulle ha mer ont, så jag tog det och la mig ner, somnade efter ett tag, sen väckte mamma mig och sa att vi kunde åka hem om vi ville, så vid 03.30 nån gång kom vi hem, jag la mig i soffan och kollade på vänner ett tag, sov till typ 06.00, och kunde inte somna om. Sen somnade jag la vid 11.00 någon gång kanske och vaknade av att min mobil vibrerade som fan på bordet, å då var det Paula som ringde, och flera andra i klassen sa hej, damp på vad jag har saknat dom små kycklingarna. Haaahaa.....
Blir iallafall att åka till skolan imorgon!!

so long.

Kommentarer
Postat av: Paula

Jag är inte en kyckling. Jag är en Höna.



Kul att höra din röst ju. Ett bra tag sedan <3

2009-12-14 @ 19:40:45
URL: http://ou.blogg.se/
Postat av: Paula

;) ;) <33

2009-12-14 @ 19:57:43
URL: http://ou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0