Generöst

Tredje och sista dagen jag vart hundvakt åt Tilda, för den här gången. Mycket mysigt, trots att hon kan ha humör ibland. Trodde seriöst att hon skulle döda mig vid ett tillfälle.
Äh, fick 600:- för det iallafall. Generöst(T), sa han som inte hade brös(T). ( (T) = starkt T. Typ som ett dubbel T. Testa .... )
Ja, mina rim borde finnas med i tidningen eller nåt.

Jag borde göra några uppgifter från skolan som jag har då jag vart mycket sjuk.
Gjort 2/6. Känns inte bra detta. Men vad gör jag istället för att göra det jag borde?
Jag är inne HÄR och tittar. Alltså daaamn. ♥ Ibland gör Han där uppe ett bra jobb må jag säga.
Mest nervig för engelskaboken. Och foto läxorna. GAH. Jag kommer gå ut med IG i alla ämnen.....

Nej. Nu ska jag fortsätta läsa engelskaboken ett tag.


kul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0