6 december

Idag så var det inte 1 och inte 2 men 3 år sedan vi åkte till Florida sist.
Lite småsorgligt faktiskt.
Kommer ihåg att jag och Elicia, + dom andra då kollade på Polarexpressen så jag lyssnar på musiken som är i den filmen >< haha.

Vi åkte runt och kollade på hur folk hade satt upp olika juldekorationer åsådär ><

När vi ändå snackar om Polarexpressen, lyssna på den här.



Iallafall, natten mellan fredagen och lördagen sög. Jag gick och la mig vid kvart i 12, och sista gången jag kollade på klockan var den runt halv 4. Jag hostar och snorar(haha) ihjäl mig så jag inte kan somna.
Likadant inatt också, även fast jag tar hostmedicin, t.o.m mer än vad man ska behöva. Det är jätteirriterande.

Hmm, idag tänkte mamma och pappa åka till ikea för att köpa ny tvmöbel, för vi har köpt ny tv, och den får inte plats i den tvhylla vi har nu yadayadayada.
Men dom åker dit imorgon istället tydligen. Och jag ska också ha en ny som jag hittade där sist vi va där ju.

Ajaaa.

Happy andra advent btw!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0