what do you want?

I torsdags så åkte jag ner till stan och mötte upp Lina, gick runt och glodde lite & trotsade(?) det dåliga vädret med glass. Sen åkte jag hem ett tag, sen stack jag till Lina, hämtade henne, åkte och köpte marsmallows(?) och sen ner till roxnäs, där vi mötte upp Andreas & Andreas först, sen kom Maria och Ida, Andreas och Andreas stack.
Vi tjejer satt uppe vid vindskyddet och grillade marsmallows. Sen kom Mattias och någon Fredde, som hade cyklat från Danholn i regnet. Så där satt vi, helt döda allihopa typ, Ida satt och skrattade typ hela tiden. Sen så stack Maria och Ida, och då spelade vi som var kvar klädpoker, jag ska nog inte spela det något mer, iallafall inte när det är ca 15 grader ute. Jag frös då lite. Ni kan ju lista ut hur det gick för mig från det alltså.. No comments! Jag och Lina sög lite på dedär :/ haha. Kul iallafall. sen vart de så mörkt så då stack vi till ett företag vid Ö&B typ, där de fanns lampor. Sen kunde Maria inte komma hem, då tog Mattias min moppe och hämtade henne vid bussen, Fredde skjutsade mig på sin cykel, vilket resulterade i att vi inte kom upp för en backe(läs:liten backe). Jag borde nog gå ner lite i vikt... >< Och som sagt så kunde inte Maria komma hem, så jag skjutsade först hem Lina, sen hämtade jag Maria, sa hejdå till pojkarna, så skjutsade jag hem Maria, och på vägen hem mötte jag pappa som precis slutat jobba.

Dööööh, lång text, jag har tråkigt! ><

Rubrik: Turbonegro - Get It On

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0