The hurt doesn't show, but the pain still grows

Satte klockan på 11.00 imorse, vad händer? Jag stänger av larmet, och vaknar sen vid 12.30, och jag som skulle träffa Jessica vid 13.30, lyckat? Nej, inte riktigt.  Men vi träffades iallafall på stan lite efter 14.00, och gick runt och kollade lite. Hittade en kjol som var grymt fin, men snåla jag hade nyss ta'tt ut pengar och sett att jag bara har lite över 900:- på kortet :o 
Så jag skippade kjolen, eftersom jag kommer behöva lägga lite pengar på en annan sak som jag snart skall göra! Jag Ska!!! ><
Köpte glass gjorde vi iallafall, hallonsorbe! :o De godaste som finns, tror jag. Efter Ben&Jerry's såklart, daah >< :o
Ska iallafall göra lite nytta här hemma snart tror jag, så jag förtjänar presenterna jag får när jag fyller år :o 12 dagar kvar!
Och 11 dagar kvar till skolan börjar.. Tillåt mig gråta en skvätt.
Och äntliiiigen så har David Guetta ft. Akon - Sexy Bitch kommit in på spotify, eftersom jag är alltför lat för att göra om en youtube video till mp3! ><

Rubrik: Phil Collins - In The Air Tonight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0