sweet dreams, or a beautiful nightmare

Let me skratta, jag lyssnar på Shebang - Romeo och har Hur man bli av med en kille på 10 dagar i bakgrunden, den tråkigaste film som finns in the hela världen!

Idag har det inte hänt så mycket. Bea, Peter, Robin och deras kompis Ronny(??) har vart här en stund,
sen kom Daniel en stund också.

Har vart en ganska deprimerande dag iallafall, saknar redan syster & CO.
Hoppas flygresan gått bra iallafall.♥

Och jag ska börja lägga mig tidigt nu, komma in i rutinen igen. Men ändå sitter jag här vid datan och är social tills typ kl 03.00.
De här går inte! ><
Fast det är inte bedtime än >< (a)

Rubrik: Beyoncé - Sweet Dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0