failure is a detour, not a dead-end street

Hade precis stängt av datorn, satt och kollade på LA ink, och så hörde jag hur min mobil som låg i min säng vibrera. 
De va då en aspackad Mattias som ringde, som låg i Danholn och inte hittade hem, en massa jävla fyllesnack om gamla tider..

Aja, sen vaknade jag vid halv 8, för mamma skulle iväg med några grannar på något.
Camilla och Elicia har sovit här inatt så Camilla hjälpte mamma med smink och hår etc, sen stack mamma.
Så jag och Camilla satt på altanen och bara satt, haha. Sen blev jag trött(konstigt om man gick upp 8..) så jag la mig i sängen, men trodde inte att jag skulle somna, men de gjorde jag så jag vaknade vid 12.00 igen då Camilla och Elicia skulle åka iväg och göra lite ärenden, sedan dess har jag kollat på vänner, surprise? I guess not..

Vet inte riktigt vad som händer idag annars, jag vill göra nå nytta, men jag vet inte vad! ><


Rubrik: Zig Ziglar(här)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0