rock star

Shuuulululu.

Sitter här, det spelas lite Ken Ring ut ur högtalarna och har ont i huvudet.

Började dagen med foto, sen idrott och slutade sen.
Gick runt och letade efter Åsa som har psykologi och kolla om jag kan hoppa in där, men ingen framgång.
Så jag ska leta efter henne imorgon igen, annars får vi se vad jag väljer. Har iallafall valt Historia till P.4 & P.4.
Sen väntade jag på att Jessica skulle sluta vid kvart i 2, sen skjutsade hon mig på cykeln ääända hem till henne i h-gårn från lugnet! Duktigt!!
Jag fick min födelsedagspresent, tack♥
Gick till willys, sen stack jag ner till stan, träffade Karin en liten stund sen kom pappa efter ett par minuter och
skjutsade hem mig.
Nu ska jag duscha typ, sen dra ut och kolla om de finns något intressant att ta kort på till läxan vi har på foto.

Imorgon:

09.05 - 10.00: Idrott.
10.00 - 13.30: Rast.
13.30 - 16.30:
Förhoppningsvis psykologi.

Rubrik: Chamillionaire & Lil Wayne - Rock Star (♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0