jag ryser när jag hör ditt namn, de bara e så

Sitter här, och har so you think you can dance i bakgrunden. Om man ändå kunde dansa som dom, ohlord.
Men jag väntar bara på seinfeld (a)
Just nu är jag inte direkt glad av mig, min syster, Dave och Elicia åker tillbaka till Florida inatt.
Tåget härifrån till arlanda går vid halv 3 någon gång, och flyget går vid 9 tiden imorgon bitti..
Så jag känner att det inte är värt att försöka sova innan jag ska säga hejdå.
Jag vill också åka bort, helt jäkla sjukt. Bara härifrån, inga måsten eller något alls.  

Idag har det iallafall vart lite folk här, vi har grillat lite å sådär.
Har försökt spenderaa så mycket tid som möjligt med Camilla och dom.

Nu ska jag fortsätta titta, sen vettefan.

Rubrik: (Fonky Fresh & B-raz - De bara e så)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0