ja

inte pepp på skola imorgon, inte ens lite. Ok, endast fjuttigt lite. I have my reasons! ><


LISTAN OM MIG


Ditt fullständiga namn:
Nathalie Elin Johansson
Vart/när föddes du: Falu bb,  19 augusti 92. 
Ögonfärg: Jag vet nt! ><
Hårfärg: Blond
Längd: 1.58 typ. 
Din första kärlek: måste nog vara garrett.
Din nuvarande kärlek: noone :o
Barndoms "bästis": malin tror jag ;o

Umgås ni fortfarande: nej
Hur gammal va du när du lärde dig gå:  shiit, inte vet jag ><

Vad är ditt största barndoms minne: jadu, vettefan >< 
Vart är du uppvuxen: Falun

Vilket dagis gick du på: gick hos dagmamma ;o

Vem var din största förebild som barn: har ingen aning :s
När fick du din första kyss/av vem: vet nt, men de va nt jättelängesen faktiskt.
Vad får dig att bli riktigt arg:  när Amy macdonald(?) reklamen på spotify kommer. fan va jag hatar hennes uttal ><

Vad gör du om ett år:  I have no idea.
Vad gör du på fredag kl. 19.00?:  vet inte :o
Vilken är din favoritparfym?: den där katt, cat , öh någonting><
Vem vill du vara för en dag?:  adriana lima eller miranda kerr >< och victoria beckham! ><

Var vill du åka härnäst?: usa!

Vilken sport är roligast att utöva?: vet nt :o

Vilken sport tittar du helst på?: ingen -.-
Bästa tv-serien?:  vänner , dah.
Sötaste djuret?:  kattungar :o
Äckligaste lukten?: öh, vet nt >< :o

Godaste godiset:  vet nt :s ><
Glassen då: ben & jerrys "baked alaska"!!! 

Bästa kläderna: Klänningar och toppar


Kommentarer
Postat av: Bea

HAHA det var mycket du inte visste på den listan =)

2009-08-18 @ 06:29:06
URL: http://beabofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0