idiotbussar

Stack ner till stan och mötte upp Jessica idag :)
Blev att gå och käka kladdkaka på åhléns som vanligt!
Gick runt en stund iallafall :) Trevligt!
Köpte block till skolan(suck.....) , ett linne från G.T, och för presentkortet jag fick på HM så köpte jag en tröja :)
Och så har jag ändå 100:- kvar på det, goooodie.
Sen vid halv 4 mötte jag upp pappa och vi köpte mat på tzatziki och åkte hem och åt, och jag fick också reda på att bussen kommer komma 10 senare än va den brukar på mornarna, hurfan ska jag hinna med bussen från stan till
Lugnet då? ÅH, jävla håla. HATA! Snart skaffar jag jobb och flyttar till stan! Ja, lycka till Nathalie.
Jag kommer vara fast här flera år..

Aja, nu vet jag inte vad jag ska göra. Kolla på vänner kanske, de kommer få mig på bra humör iallafall.
Tror jag. Återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0