dröm går i uppfyllelse, dock en aning för sent.

Haha, fick ett mail från stockholm globe arenas idag, och gissa vad jag fick se, backstreet boys kommer till hovet 4e december!!! :o  Jag som älskade dom när jag var liten måste ju nästan gå! :o
Nu gäller de bara att få någon som också gillade/gillar dom och också känner att man måste gå eller någon som är snäll mot en stackars flicka vars drömmar inte gick i uppfyllelse när hon var liten!

"Am I, your fire?
Your one, desire?
Yes I know, it's too late
But I want it that way"

Jag måste gå! Det är min skyldighet som ett föredetta fan! >< haha!


+ att jag vill se Nick (a) Snygging!

Kommentarer
Postat av: Paula

Hahaha, vad kostar det? XD

2009-08-05 @ 23:29:26
URL: http://ou.blogg.se/
Postat av: Jasmine

hahahah, vad kul! XD :D

2009-08-05 @ 23:31:01
Postat av: Paula

Haha då kanske jag kan tänka mig att gå (; <3

2009-08-05 @ 23:44:07
URL: http://ou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0