allt jag har är en dröm jag inte klarar

Stack till stockholm i fredags med Bea, Peter och Robin. Mamma och pappa också såklart ><
På lördagen var det ett stort kalas åt mammas bror.
Så de va rätt mycket folk där, vissa kände jag inte ens igen men de va min släkt! ><
Då är de illa alltså ><
Och idag åkte vi först till mormor och morfars grav, och gammel farfar och gammel farmors, som jag inte ens träffat men ändå.
Sen åkte vi till "vad-dom-nu-heter" och kollade lite, sen stack vi hem. Lyssnade i stort sett på musik hela vägen, läste en bok och läste ett häfte vi fått till multimedia. Fattar noll men jaja >< Ska la fortsätta läsa snart.
Fick också nya objektivet i fredags (y) Och en extern hårddisk, och jag var tvungen att köpa laddare till mobilen för jag glömt den hemma och jag mår dåligt utan mobilen, då är det verkligen illa!! >< :o


Anna-Linnea♥


Söt Jesper härmade min pappa >< :) ♥


Jessica♥


Och lilla Robin ♥

Rubrik: Ken Ring - Ta Det Lugnt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0