8 april

Haha, jag dör på mig själv litegrann.
Skulle dricka té med mamma vid typ 20.00 ikväll, och så råkade jag somna innan, och mamma skrek på mig att vi skulle dricka te nu, men jag bara skrek att hon skulle vara tyst typ, å så vakna jag typ för en halvtimme sen, jag sprang upp och skrek; "SKA VI DRICKA TE NU MAMMA?"
Det låter inte kul :( Men de va det :o lovar... :p

Aja, iallafall skrev jag ett ganska långt inlägg tidigare idag, men jag är blåst.. (du har rätt, matias ;) ) ..så jag trycker inte på 'Spara och publicera'. Dumma jävel >< Skit samma.

Nu är Paula iallafall på arlanda, och åker till egypten imorgon. Jag saknar henne och jag vill också åka någonstans, va  fett längesen jag var någonstans nu, typ usa 2006 ? Längeeeesen! :/ :p
Hmm, det regnade idag oxå, jag ska spy på det här vädret ><



Den här och full pappa ute på gården med mkt folk, låter ganska bra just nu ;) :p


påsklov nu oxå ;D (y)


nathalie saknar sin matias

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

Tjenare



hoppas allt är bra



vad säger du om att följa varandra via blogglovin?





Min blogg e riktigt jävla grym o din ser intressant ut?



Se för dig själv du kommer digga min blogg!

Du hittar ALLT! o jag bjuder på de lilla extra ;)



Så vad tycker du om min idee?



Kram M

2009-04-09 @ 03:03:28
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: jessica

jag fatta! haha det var kul, lite du sådär ;)

2009-04-09 @ 14:43:29
URL: http://jessicabostrom.blogg.se/
Postat av: Grogge

Saknar dig med vännen:D

2009-04-09 @ 17:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0