4 april

99 saker du inte visste om mig.

1. namn? Nathalie
2. Exakt ålder? 16 år och 8 månader den 19e.
3. Vart bor du? falun.
4. Bor tillsammans med? mami och papi.
5. Husdjur? 3 katter. Och säkert några möss(/råttor?) i källaren ><
6. Färg på ditt hus? rött.
7. När är du född? 19 augusti -92.
8. Klass? mp1b :*
9. Vilket år tar du studenten? 2011
10. Något jobb? nopes
11. När ska du sova ikväll? beror helt på kvällen ser ut ;)
13. Duschat idag? vakna ju fan typ nyss, så nej :p
14. Kramat någon idag? nopes
15. Pussat någon idag? nopes
16. Vad har du ätit? ingenting
17. Dagens klädsel? just nu bara tshirt
19. Dagens sötnos? ingen än ;)
20. Dagens roligaste? öh, v.ä.n.n.e.r antagligen. :p
21. Har du många vänner? nt vet jag. Hur många är 'mycket' ? :p
22. Hur många har du kysst? har väl inte räknat?!
23. Vem kramade du senast? öh, mamma.
24. Hur många vill du ha sex med? öh, nt vet jag. ty, 999st ;)
25. Hur många har varit otrogna med dig? ingen tror jag :p
27. Har du pojk-/flickvän? har faktiskt inget svar på den frågan ännu :p
28. Vem pratade du med i telefon senast? hah, vet nt ><
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? ingen aning, minns nt ><

FAVORIT:
31. Film? ingen aning :o
32. Låt? Just nu är jag typ besatt av Moby - Flower och MGMT - Kids. Men annars Metallica - Fade to black ;)
33. Mat? fågelfrön * haha. vet nt :p
34. Dryck? venne :o
37. Stad? sthlm, gbg, skåne & det där stället där camilla bor >< haha.
38. Land? sverige & usa
39. Ämne i skolan? öh, vettefan .
40. År? hittils har 2008 och 2009 varit bland de bästa tror jag ;) och 2009 har ju fan flera månader kvar.


SENASTE:
41. Personen du tänkte på? matias, i guess.
42. Personen du kysste? matias
43. Gången du spydde? jäklar, vet nt .
44. Gången du grät? i onsdags..
45. Pizzan du åt? längesen, minns nt .
46. Gången du var i göteborg? det var nog nåt år sen nu .
47. Gången du var i stockhom? i mars.
48. Gången du var full? ahah, jag är ju full varje dag ?! ;) så måste vara igår ;p
49. Gången du var hög? är fan hög nu.
50. Personen som såg dig gråta? mamma

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? Svart.
52. Hund eller katt? katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? beror la på mitt humör.
54. Tv-spel eller datorspel? Tvspel . nt bryr jag mig spec mkt men ><
55. Singel eller upptagen? båda har sina fördelar och nackdelar.
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? nooone.
58. Ragga eller bli uppraggad? uppraggad iguess.
59. Big brother eller paradise hotel? bb.
60. Svart hår eller blont? blont , lr de beror på vem.
61. Blåa ögon eller bruna? båda är (y)
62. Choklad eller lakrits? choklad!
63. Göteborg eller stockholm? vet nt, båda.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? höger
65. Coca cola eller fanta? cola
66. Pizza eller kebab? ingen aning
67. Randigt eller prickigt? randigt.
68. Älska eller älskas? båda!? duuh.
69. Leva eller dö? leva, helst.

ANTAL:
70. Personer du älskar? ojoj, finns några :)
71. Personer du hatar? bara en faktiskt.
72. Personer som sagt jag älskar dig? räknar väl inte vilka som sagt de heller.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? :o ?
74. Glassar du ätit på en dag? hahaha, åt typ 10-20 om dagen när jag va liten ><
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? ingen antagligen (n)
76. Gånger du haft minnesluckor? typ, aldrig? :P
77. Piercingar har du? 5 .
78. Personer du saknar just nu? 4.
79. Gånger ditt hjärta brustit? typ 1 gång, dom andra gångerna var det egentligen inget spec, tyvärr :P

VEM:
80. Vill du kyssa nu? oj, han jag vill vet de nog :p
81. Ska du träffa imorgon? vettefan.
82. sjöng du senast för? hmm , mamma.
83. Hade du senast en msnkonversation med? paulish.
84. Spelade du tv-spel med senast? öh, i måndags tror jag.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? hmm , M.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? simon
87. Förtjänar att dö? simon ><
89. Vill du sova bredvid i natt? M.

VAD:
90. Gör dig glad? vänner och solen ;) haha. och ibland musik :o
91. Gör dig ledsen? finns en del.
92. Vad vill du helst göra nu? äta glass med brudarna i solen ngn stans, och kolla på fint folk med vita skjortor ;) haha. Och så vill jag gärna ha M här oxå.
93. Önskar du att du slapp göra? vänta på att snön ska bort ><
94. Vill du ha nu? glass, och matias :o
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? en ny dator, en nikon d60, en lägenhet i stan. etcetc ;) haha. jag är dyr i drift.. :p
96. Längtar du till? sommarkvällar med dom bästa.
97. Tycker du om dina betyg? hmm, kan bli bättre, men dom är la bra ändå.
98. Ångrar du ditt liv? nope. har nt tid att ångra något när jag har flera år framför mig att försöka göra något av livet.
99. Är det bästa som har hänt dig? åh, så jävla mkt .



Kommentarer
Postat av: Paula

Vita skjortor <333 ;D

2009-04-04 @ 12:11:49
URL: http://ou.blogg.se/
Postat av: Elena

sv. håller med =) Men jag hatar resväskan..

2009-04-04 @ 20:15:37
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0