4 april

Hela min dag har varit helt döööd >< Först kom mammas bror med vad hon nu är, och så va dom ute och gick, & jag var hemma och skakade huset med bra musik ;)
Sen så somnade jag ett tag, huh. Så vaknade jag och dom hade redan ätit så jag åt, sen så kom Bea och Peter hit och Beas lilla feta mage rörde på sig :o haha, ungen sparkade mig i huvet när jag hade det på henne mage, hmm. Lite kaxig kanske ?!?! Jag kmr skita på mig första ggn min unge kmr sparka :o :p
Sen så kom Peters bror och fixade min dator, ett stort tack typ :o
Och nu sitter jag här, kollar på vänner och lyssnar på musik, vet nt hur jag lyckas ;o
Ska la lägga mig och sleepa snart, är liite trött >< huh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0