29 april

På mediakunskapen fortsatte vi med våra filmföretag typ, huh. Paula va sjuker :/ krya på dig ;*
Sen idrott, stack till special hallen med jasmine , lina , andreas , andreas och simon. Vi var lite allmänt konstiga, som vanligt.. ;')  Sen svenska, jobbade med ngt, som skulle vart klart idag, men det var nt jag, så jag smög iväg med lina >< (a) men jag hade glömt ;o faktiskt!
Sen mediakommunikation, vi fick gå från lektionen och börja med projektet så jag och lina gick ner till stan och gjorde lite saker, bestämde oss att fika >< :)) Sen gick vi bara runt, och jag hittade massa saker som jag ville ha och tänkte köpa, men duktig som jag blivit så köpte jag Ingenting. Stoolt, huh.
Och jag fick min belöning för det när jag kom hem, mamma och pappa hade köpt jordgubbar, mjaaaaow. Så nu sitter jag här och "knaprar" på min egna lilla kartong. Så nu mår jag bra ;D huhuh...
2 lektioner imorgon bara ;o Engelska och matte, där vi har prov, men ngn på studium sa att jag nt skulle göra't!??? :s huh. Aja, vi får la se. Sen vettefan va jag gör.



klickapåbilden*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0