22 april

Huh. Ont i huvet, som vanligt..

Hmmm. Först mediakunskap, och jag & paula va effektivast, naat.
Sen idrott, bara teori men ändå (:
Lunch, sen svenska, sen mediakommunikation, och koncentrerade va vi, inte alls :D haha.
Sen GICK jag ner på stan, för att hinna med min fyra buss hem. Sen gick jag den långa vägen hem. Duktigt Nathalie, duktigt.

Btw, intefan skrev Andy på lappen heller. Men jag skiter i honom, jag ska fanimej ner dit iaf >< haha, lolz . .

Så ikväll ska jag packa, lägga in flera låtar på mobilen, och kanske duscha ><
Sen så åker vi till Ljungby imorgon först, måste kolla in Cliff's minnessten igen >< haha. Alla mina bilder är borta sen ngn fixade datorn så.. :p haha. nörd.....


ochjagkommersaknamatias♥

Kommentarer
Postat av: jessicaboström

hela falun kommer vara döttnär duåker, jag svär!

åk inte :( vi får ringas i helgen och snacka om hur tråkigt vi har ute i ingenstans pusspårey!

2009-04-22 @ 18:22:33
URL: http://jessicabostrom.blogg.se/
Postat av: grogge

Saknar dig redan

2009-04-23 @ 23:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0