21 april

Greeat dag, mestadels iaf (:
Fick iaf skjuts av farsan till skolan, hade först datakunskap med Tore ;) :) duktig som jag är så är jag snart klar med det vi skulle gjort, lr jag vet inte om vi har ngt kvar att göra där till sommarlovet ;o aja.
Sen mediakommunikation, haha. Roligast på länge. Mkt skratt ;) huh (y) (y)
Sen lunch, sen så hade vi mediaproduktion, har fortfarande ljud med Kalle, så idag pratade vi typ som om vi vore i radio, eller iaf jag, emil, matilda och ella ;) :) Och så fick dom andra hålla på med mixer bordet, duktiga jag gjorde lite av varje ;) haha....
Stack iaf till dånken med Jessica efter skolan, glass (y) ;) Sen så kom Lina och Jasmine oxå :))
Jasmine stack, Lina stack, jag och Jessica tog bussen ner till stan, köpte en sak, åkte hem, fick skjuts hem av jimmy och hans tjej typ. huh.
Och hade en jävligt konstig känsla i magen nyss, mamma tror att jag tänkte på Bea, so who knows. Hon kanske får "den" snart :o läskigt värre, bästa mostern kmr jag bli ja, även med alla andra ungar som vi har i släkten. Vi förökar oss fan som.. öh.. jag vettefan. Haha. Och i höst ska Peter och Tina få en oxå, herregud. Snart kmr väl mamma och säger att hon&pappa ska ha en unge till oxå. NEJTACK! :p ><

och vi åker på torsdag, sitta i en biljävel i typ 10 timmar lr va de e... dööh. Bea, jag får låna eran bärbara shossan ;) :D  Pappa får hämta den ngn ggn imorgon. Huh ;o ;)

slinga håret på mamma nu, duscha sen.......




matias.

Kommentarer
Postat av: jessicaboström

iloveuiloveuiloveu !

2009-04-21 @ 21:25:32
URL: http://jessicabostrom.blogg.se/
Postat av: jessicaboström

iloveuiloveuiloveu !

2009-04-21 @ 21:25:59
URL: http://jessicabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0