21 april

Nej, nu dör jag lite. Jag har råkat, eller om det är något spöke eller vafan det är, tagit bort Alla mina spellistor på Spotify. Jag mår nu psykiskt dåligt. Jag ska lägga mig i min säng, ta det lite lugnt, Sen slå sönder datorfanskapet.
Eller så somnar jag innan jag hinner göra det, men jag har ju typ all tid i världen att göra det så spela roll.

nej, nu ska jag slänga av alla mina kläder från sängen min, lägga mig där och titta upp i taket tills jag somnar.
Lång dag i skolan imorgon, lika bra att ha sovit ett bra tag, måste ju få Andy att skriva på mitt helvetes jävla ledighetspapper. hmm..

natti........
 

Kommentarer
Postat av: grogge

jag vill ligga där med dig<3

2009-04-21 @ 23:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0