2 april

Nu ska en icke glad (men en snäll) Nathalie dammsuga åt sin mor eftersom det kmr folk hit imorgon. Eller om det var 1 som kmr imorn, och resten på lördag!? Aja, w/e, det kommer folk iaf........
Leka med Lina och Paulish imorn oxå, iguess.


en lagomt rolig(men även en jobbig) måndag i augusti år 2008 med Jessica.
Vi bestämde oss att cykla till stan, efter att ha spenderat ca 1/4 av en kväll i ett tält. Inte igen.



update: Va aldrig här när jag dammsuger, jag skriker ut alla möjliga ord, sladdf***a, cpvägg, k*ksugare, etc etc. Så jag kan ju då meddela att inga barn borde vara runtomkring mig just då. Men hallå, en stor fet irriterade dammsugare i detta lilla hus, det känns som att jag är en jätte som städar Barbies hus >< huh. Men snäll som jag är så tar jag mig igenom det hela ganska bra, eftersom Nathalie kan typ allt! ( fick reda på att jag fick topp betyg på "Är du allmänbildad?" på Facebook oxå, Nathalie är en liten nörd ... (a)


Kommentarer
Postat av: jessica

Åh ja kommer ihåg, aldrig mer cykla men TÄLTA :D massa i sommar en HEL natt.haha. saknar dig, vi måste ses efter skolan imorgon!!! kommer inte se dig på fleeeeraaaa dagar sen:( auucccchhhh!<3<3<3

2009-04-02 @ 20:12:28
URL: http://jessicabostrom.blogg.se/
Postat av: Elena

Gillar du att resa? =)

2009-04-03 @ 07:26:24
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0