2 april

♥when everything feels so right


Idag så missade jag mina lektioner pga av att jag försov mig >< så jag satt och väntade i typ 5 minuter på att Lina, Jasmine och Paula skulle kma, men då kunde nt Jasmine vara med och äta, så vi andra gick till järlinden lr vafan de heter som ligger precis brevid skolan typ och åt >< bland de roligaste jag har varit med om medans jag ätit, helt sjuka tjejer jag umgås med egentligen ;o men jag gillarom! :* Sen så hade Paula spanska, och jag och Lina åkte ner på stan och så köpte vi en varsin glass, och satt i solen och åt lite, sen kom bussen och vi hoppade på den hem till henne (: Där plattade jag t.ex hennes hår och kikade på tv (: Sen tog jag bussen ner på stan igen , och mötte upp mamma och pappa och åkte hem ><  Och jag mår rätt så kasst, har ont typ överallt.. :/ de suger.


saknar matias ♥



Kommentarer
Postat av: Paula

sjukt är bäst! <3 ;D

2009-04-02 @ 16:01:37
URL: http://ou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0