19 april

Nu sitter jag bara här och dör lite mer av min huvudvärk. Har så jävla ont så jag vet nt vad jag ska ta mig till. Irriterande as hell.
Iallafall ska jag ner till stan snart och hämta min väska av Lina snart, orkar inte men måste ha den ><
Och imorgon måste jag ha ett sånadära ledighets papper av Lena, så Paula om du läser detta kan du ju försöka hjälpa mig komma ihåg det >< huh. Jävligt irriterande att jag ska vara borta på en av dagarna då det är nationella prov, ska kolla om jag kan göra de på onsdag så det är klart redan ><

aja. Ska dra snart. pösssss........




Kommentarer
Postat av: jessica

eyyy vart ska du?:O

2009-04-19 @ 18:26:17
URL: http://jessicabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0