19 april

Nathalie har glömt bort tiden totalt idag, jag har fan nt varit lika söndags lat som jag brukar ><
Åkte iaf ner och hämtade väskan av Lina, när jag kom hem lagade jag mat, och det resulterade i mitt beslut att jag ska INTE bli kock. Jag är såå dålig på att laga mat. Haha >< Jag gjorde det iaf för att va snäll mot mor min.
Sen så åkte jag ut och cyklade lite. Hurtigt! -Jagvet.
Sen dammsög jag, sen stack jag ut och gick lite ><
Asså, jag är fortfarande förvånad över mig själv >< huh.

Aja, skola imorgon. Vill inte!! Blir iaf bara 3 dagar, så det är la skönt :)) Sen på torsdag drar jag , mor och far till Skåne och hälsar på my sister. Hennes man fyller tydligen år så :)) Stannar antagligen där till söndag, så blir borta ett tag :) skönt för mig, men inte för er. Ni kmr sakna mig så ni kmr spricka! :D huh.
Och Bea, du ska fan inte få din unge medans vi är där, jag menar, hur svårt kan det vara att hålla kvar den ett par dagar ?!  ;o :) haha.. ><

Nu; duschen!



Kommentarer
Postat av: Bea

HAHAHA jag ska försöka hålla kvar bebisen :) Annars får jag se till att han kommer innan?? HEHE

2009-04-20 @ 09:40:35
URL: http://beabofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0