18 april

Just nu sitter jag här, fortfarande med en enorm huvudvärk, den ger fan aldrig upp.

Iallafall så stack jag först till Lina igår, när va Michaela också, sen så stack vi med massa saker till Melinda, jag mötte Jessica, och vi började gå till gläntan typ (??) :p Där va redan Lina, Michaela, Ludvig, Linus, David och Robin tror jag.
Sen så började vi grilla typ, det droppade in massa folk typ hela kvällen. Kände fan typ nt ens häflten >< Massa falufriare typ ;p  Och hela kvällen gick jag runt med min jävl huvudvärk, trodde jag skulle dö ><  Iallafall kändes det som att det bara va jag som inte drack, kändes som att jag var morsa till allihopa >< hahah. Sen typ, stack Jessica. Efter det minns jag inte faktiskt inte speciellt mkt, minns typ att snuten kom, det fanns ett par folk som gömde sig, David kom undan tror jag, men Ludde, Erik, och ngn till tror jag blev tagna >< ;) Aja, efter det var typ allt rätt dött så vi stack ner till OK och mötte upp min farsa, och jag åkte hem. Skulle egentligen ha sovit hos Melinda med alla typ, men orkade inte. Så nu ligger alla mina grejer hos henne typ, ska försöka träffa Lina idag så jag kan ta dom av henne. Vi har planerat med Johan att vi ska supa här hemma hos mig med min farsa ;) hahahah. Nej men.

Och jag har ett par bilder på lite folk , och eftersom det kan bli massa liv så skiter jag i att lägga upp dom ;) :)
 
Kul vare iaf, och massa cred till Lina som fixade allt från början ;D <3

Kommentarer
Postat av: lina

hahaha tack baby! jag saknade dig i sängen!! :(:(:( <3333333333

2009-04-18 @ 17:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0