18 april

Tänkte bara tipsa om den här bloggen. Är helt fast, kan läsa varenda inlägg dubba gånger :p ahah.


När jag hade slutat prata med Matias i telefonen inatt, insåg jag faktiskt att han är en av de finaste människorna i mitt liv, just nu. Ni vet känslan man har, när man träffas eller bara ser personen som man gillar vid ett tillfälle, då hjärtat hoppar runt i kroppen och fjärilarna i magen vaknar till liv, typ. Den har jag ständigt när jag är med honom. Bara att höra hans namn eller tänka på honom får mig att bli varm i kroppen. Och jag vet att det är något speciellt, eftersom jag bara har haft den känslan typ 2 gånger tidigare, med 2 andra personer.
Och jag ska försöka bättra mig. Jag vet att du läser det här Matias, jag ska verkligen visa att du betyder otroligt mkt för mig, bara det att när jag verkligen gillar någon, då blir jag typ helt stel, eller vafan man ska säga. Jag har skitsvårt att ta första steget till saker och ting, men jag ska bättra mig. Jag lovar, jag satt fan hela kvällen igår och bara tänkte på hur mkt jag skulle velat ha dig där. Jag har aldrig saknat någon, så som jag saknar dig när jag inte är med dig. Det låter sjukt, även i mina öron hur man kan gilla någon person på alla möjliga sätt när man bara ha snackat i lite mer av en månad.

Nu tycker jag att det jag har skrivit låter så jävla fjolligt att jag säkert kommer ta bort dethär inlägget någon gång. Om jag känner mig själv rätt så..

Men du är verkligen världens finaste människa, du får mig att må bra på en sekund ♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Grogge

Du är väl den underbaraste människan här på jorden?<3

spelar ingen roll om vi inte träffats så länge. Man kan tycka om någon endå och så äre:. Och Bättra dig? Med vad du är underbar som du är Kanske våga säga till lite mer:) men Annars är du underbar:D. Tänker på dig 24/7 baby:D<3

2009-04-18 @ 12:08:37
Postat av: Grogge

Du är väl den underbaraste människan här på jorden?<3

spelar ingen roll om vi inte träffats så länge. Man kan tycka om någon endå och så äre:. Och Bättra dig? Men vad du är underbar. tycker om dig som du är. Kanske våga säga till lite mer:) men Annars är du underbar:D. Tänker på dig 24/7 baby:D<3

2009-04-18 @ 12:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0