17 april

Just nu sitter jag här med en hemsk huvudvärk, vettefan vart den kmr ifrån. Jävligt irriterande iaf :p

Sov hos Jessica till onsdagen, mkt trevligt får jag säga, men vi har alltid kul >< :)) Och jag läste en berättelse som jessica skrev för flera år sen om mig och tom >< haha. Vilken livlig fantasi människan har :)) <3
Och i onsdags åkte jag, jessica, lina och jasmine till lager, och vi alla mådde jävligt illa när vi gick av bussen >< haha. Vet nt varför men, när vi hade kollat klart köpte jag och lina en macka typ.
Sen så åkte tjejerna hem och jag stack till matias. Tror fan nt att jag har skrattat så mkt på länge >< :p huh.. Fick inte sova speciellt länge om man säger så, hade lixom en matias som låg och skrattade och va helt hyper, en fredrik brevid honom som kallade mig slyna typ hela kvällen och en robin brevid honom som låg och sov, men väcktes ett par gånger, stackarn :p :o ><  men mysigt vare ändå :) ;)
Sen så fick jag skjuts hem igår, å när jag kom hem somnade jag typ direkt i min stol >< haha.
Ikväll drar jag lina, sen går vi till ngt ställe i h-berg och träffar lite folk och välkomnar hem melinda (: sen så stannar jag nog hos lina och sover där :) ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0