11 april

Alltså, vilken jävla otur jag har haft idag :o jag dör lite på mig själv fan.

→Först så råkade jag dra ner sleven som var till jansons saken rakt i golvet.
→Råkade tappa torsten (min kyckling ;) ) i min cola, han drunknade. RIP.
→Slog i foten i köksbordet, har fan fortfarande ont i min lilla tå :( ;')
→Och jag skulle ta ner 2 glass burkar i frysen i källaren, och jag staplade dom på varandra då, och den översta ramlar av så den går sönder och locket åker av och det slutade med att det låg glass i hela trappan typ. 
→Och jag tappade ett glasspaket i golvet så lite av botten gick sönder!
→Jag och mamma hade vart vid sjön, och så påväg tillbaka så går jag rakt ner i värsta slasket, så jag fick ta min vante som strumpa :( kallt, och rätt så blött :o :p haha.

Och kanske något mer, minns inte >< haha. Känner mig riktigt lyckad idag......

Men det är ju sol iaf (y)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0