skolan (:

sitter i skolan just nu, väntar på att matsalen ska öppna, vilket är om typ 50 minuter..
Lina och Jasmine spelar spel och är allmänt nördiga.

mitt internet har varit pajj skitlänge nu, men igår fixade Daniel det, som vanligt.

efter lunchen har vi matte, sen mediaproduktion, och så halv fyra slutar vi :)
då tar jag bussen till stan, sen tror jag att jag drar till Åhlens och kollar om 7e säsongen av Vänner finns där, då köper jag nog den :)
Sen tar jag bussen hem, går den långa biten hem, då är Kim och resten där! :) grejt!

puss

Kommentarer
Postat av: Kimolina

Nja... vi kom senare och du var med pappsen när han hämtade oss .... kände inte igen dig, lillsyrran! Sluta växa så förbannat mycket!!! ;)

2008-09-30 @ 18:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0