Someday, we gonna break free from these chains..

Sitter här med hostan i halsen, snurvlar och allt. Förkylningen verkar komma tillbaka, jävla skit. Känns som
att jag aldrig kommer bli riktigt frisk.. Suck.. + att imorse, skulle jag gå på toa, och så gick jag förbi den lilla toan för att kma till den stora då, då bara ramlar jag ihop, slår först i huvet i toadörren och åker rakt ner i golvet, har skitont i kinden just nu, + huvet! Mamma var nere i källaren då, och hon hörde en duns här uppe men trodde inte att det var något spec, bara för att jag brukar sparka i golvet ibland (a) men jag bara slog i golvet hur mkt som helst för att hon kanske skulle fatta att ngt inte var rätt, men intefan hör hon ändå. Så jag fick lixom krypa till källardörren och skrika att hon skulle komma upp och hjälpa mig upp, kunde fan nt gå.. det gick bra till slut iaf ;)

One Republic & Lil Wayne & DJ Jimmy Stewart JR - Apologize(rmx)  spelas i mina högtalare just nu, grymt bra!

Skulle egentligen åkt till kupolen med Jessica idag, men jag sjukanmälde mig, mådde nt alls bra imorse. Men vi åker kanske dit imorgon istället, 3 dagen i rad för henne ;) haha. Btw Jessica, sorry att jag lät rätt så sur på min kommentar till ditt inlägg idag >< haha! 
Antar väl att det inte händer något kul ikväll, som vanligt..


Den kvällen vi skulle upp till Anders, Marie, Sofia & Ida på halloween mat och grejjs :) Joakim, Håkan, Daniel & Anette( lr hur hon nu stavas >< ) var oxå där!  trevlans!!

Kommentarer
Postat av: jessica

haha det är lugnt !kolla på bloggen min jacka är där;)! Imårn du, haha. PUSSS<3

2008-11-21 @ 17:47:42
URL: http://purplepiink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0